Du är här: Hem / Hälsa / Tävling! Vinn Naturdiet Free
Tävling! Vinn Naturdiet Free

Tävling! Vinn Naturdiet Free

Då var det dags för en ny tävling. Den här gången kan du vinna ett paket Naturdiet Free, innehållandes 12 stycken smoothies eller shakes.

Allt du behöver göra är att berätta vad du brukar äta när du bara har fem minuter över i kommentarsfältet nedan. Vinnaren slumpas sedan fram bland kommentarerna. Vinnaren får välja mellan ett paket med 12 stycken Naturdiet Free Choco Fudge Shake eller Naturdiet Free Red Berries Smoothie (värde 276-324 kr).

Tävlingen pågår till och med 2012-02-21. Du behöver inte ange hela ditt namn men kom ihåg att ange rätt e-postadress (publiceras ej) då vinnaren meddelas via e-post.

Tävlingen är nu avslutad. Vinnaren som slumpats fram är Frida. Stort grattis till dig! Tack till alla som deltog, håll utkik efter fler tävlingar på sajten inom kort.

Om Johanna Båth

Sport Management-student som lever efter mottot "Eat Clean, Train Dirty" och brinner för styrketräning och vegetarisk matlagning, jag tycker även att det är kul med smarta prylar. Jag är exklusiv svensk återförsäljare av varumärket Fashletics® som erbjuder ursnygga smycken för dig som älskar träning och jobbar som Social Media Manager på på bad- och friskvårdskedjan Medley. Läs mer om mig här »

67 Kommentarer

  1. Fem minuter kvar och inte ätit!
    Keso lätt, med nötter och en frukt…. Lite mekigt men ganska tidseffektivt och nyttigt.
    Men en enkel shake gör ju livet lättare i stressade ögonblick!

  2. Med fem minuter över så skulle jag göra en snabb smoothie på banan, youghurt, hallon och en halv dl proteinpulver med smak av blåbär.

  3. Jag tar en näve med oskalad mandel och gojibär, mums och energigivande!

  4. Om jag har fem minuter över, så tar jag en frukt!

  5. Med så lite tid till att äta så blir det en frukt eller en måltidsersättningsbar!

  6. Jag har ofta bara 5 minuter över när jag har en liten dotter det är fullfart med. Så det jag ofta tar är en banan när jag är på språng.

    /Emma

  7. Då tar jag en proteindrink med chokladsmak. Är mättande.

    /Magnus

  8. vilken supervinst! jag har lyckats gå ner 6 kg men har ca 20kg kvar innan jag klassas som normalviktig. Och jag vill kunna köpa kläder utan att behöva leta efter de största storlekarna jämt.

    Jag har ALLTID en banan och ett äpple med mig i väskan, eller hemma i skafferiet. Det är enkelt, smidigt och det kan man alltid ha med sig utan att det tar mycket plats. Det håller mättnaden också :)

    Håller tummarna, detta skulle verkligen bli en push att lyckas gå ner de 4 kg till som jag kämpar för och sen tror jag det blir lättare.

    Kram Nathalié

  9. 5 min: En näve tvättade vindruvor!

  10. Fem minuter kvar och inte ätit.. Det är min vardag med en liten son på sju månader hemma… Dålig att planera min egen mat och släpas med graviditetskilon.. Jag äter snabbt en banan och en macka.. eller i bästa fall har jag lite chips från fredagsmyset kvar.

  11. Fem minuter är vad jag brukar ha över då jag har en mycket aktiv liten dotter som aldrig vill sova…Så det blir oftast att jag tar lite yoghurt med en skivad banan.

  12. Drickyogurt om jag är nyttig, annars blir det en snickers. (för ofta)

  13. Ett kokt ägg, helt perfekt.

    Om inga ägg finns kokta vinner bananer i alla lägen

  14. Tar nog en banan i sista minuten, för det är energirikt och ger en viss mättnad för stunden!

  15. Jag äter KESO helst med oliver,supergott och nyttigt är det med!

  16. en diet muslibar

  17. Jag brukar tappa tålamodet och humöret i stressen och struntar i att äta om jag har fem minuter kvar. Man vill ju ha något gott och enkelt att ta med, men det är inte det enklaste att komma på!

  18. Banan .. blir det alltid om jag får en 5-minutare över.. snabbt .. enkelt och ger bra energi!

  19. Beror på. Hemma eller på jobb tycker jag varmakoppen är ett alternativ nu när det är kallt. Annars en müslibar om jag har någon

  20. Jag gillar att ta en banan eller om jag är onyttigare : en kexchoklad

  21. Macka med keso och kaviar!

  22. Om jag bara har fem minuter över så brukar jag rycka åt mig en Keso mellanmål-burk (den innehåller förutom keso både hackade bär och hackade mandlar) och en fruktsmoothie och eventuellt en macka om jag hinner. Kombinationen är väldigt snabb och riktigt god :)

  23. Nu när jag mormor blivit vill jag hålla mig slank och pigg.

  24. Glömde vad som brukar slinka ner brukar vara en kexchoklad men nu är det slut på detta.

  25. Öppnar en keso och äter direkt ur den med sked!

  26. Om jag har 5 minuter över till att äta så brukar jag göra en smörgås med smör och skinka på!

  27. Det jag raffar åt mig när jag har 5 min kvar är det som finns hemma. Det är allt mellan, knäckebröd, gurka, banan till kaviar, ost, choklad! Men en naturdiet slår ju allt!

  28. emelie johansson

    Gud, vad nyttiga alla verkar vara. Skäms lite. Vanligtvis blir det en kexchoklad, en kopp kaffe eller en tallrik flingor. Hade verkligen behövt vinna det här!

  29. med ont om tid så blir det gärna nåt onyttigt(tyvärr)…typ en snickers…

  30. Yoghurt 3 % fetthalt med ett halvt skivat äpple och kanel!

  31. Marianne Eriksson

    Lättkvarg uppblandat med lite koncentrerad fun lightsaft. Finns inte det hemma så blir det en banan,

  32. Kan tyckas konstigt, men har man bråttom så har man:

    Jag snor från kylen några skivor kalkon! Proteinrikt och supersnabbt.

    En Naturdiet skulle dock falla mig bättre i smaken! Både taste-mässigt och så att slipper jag bli utstirrad för mitt skinkätande…

  33. lätt-Kesella blandat med något gött, antingen frysta bär, frukt eller fun light (den utan socker… :P)

  34. Jag gör havregrynsgröt i mikron, serverar med mjölk, skivad banan, solrosfrön och keso!

  35. KNÄCKEMACKA!!

  36. 5 minuter över! Kan man göra en omelett i micron 2 ägg, lite mjölk, skinka, krydda! Rör om! 2 minuter i micro. Ät!!

  37. 5 min..oj en banan o kaffe blir det då =)

  38. En frukt och ett glas juice!

  39. Då värmer jag en mugg mjölk och pudrar lite kanel över mjölken. Tillsammans med en banan blir jag mätte och nöjd.

  40. Nathalie Eriksson

    En frukt :)

  41. En smoothie på mjölk, banan, ägg och jordgubbar

  42. Svar: En Gorbys Pirog – den kan man värma och sen ta med och äta om man måste.

  43. Ostmackor och ett glas oboy

  44. ärtsoppa – bara att värma och äta!

  45. Ett glas nyponsoppa och en fralla

  46. En näve jordnötter, en hårdbröd smörgås och till det ett glas mjölk.

  47. Om jag bara har fem minuter över och inte hunnit äta blir det allt för ofta inget ätit vilket brukar märkas tydligt på min energi. Ibland kan det dock bli en banan eller (vågar nästan inte erkänna det) en bit choklad. Är sällan vi har nått näringsrikt enkelt hemma.

  48. Tyvärr en chokladbit eller godis! Önska jag hade något bättre till hands i dessa situationer!

  49. Jag tar fram frysta bär ur frysen, blandar med fil och mixar till en smothie som jag häller över på en flaska och sedan dricker jag den på vägen.

  50. Några bitar torkade bananer och Lindt 90% choklad, godisgris som jag är.

  51. Fem minuter kvar och hungrig..
    En knäckemacka med råriven morot på. Fint riven så det blir extra saftigt. Inte mycket som slår den smaken! Yummie!

  52. För mig är bananer det bästa. Lätt att ta med, mättande, gott och lättuggat i brådskan ;-) Även paranötter är en favorit.

  53. Den ”nya” youghurten SKYR som är proppfull med proteiner & är super mättande, enkel att äta varsom då det finns sked i locket :O)

  54. En banan! Gott och energigivande!

  55. Om jag bara har fem minuter och vet att jag inte kommer hinna äta på ett tag blir det alltid naturdiet/nutrillet. Går fort att få ner/slänga i sig on the go, det är gott och man slipper oroa sig för att bli hungrig på ett tag. Har jag inte det hemma brukar jag oftast inte äta någonting alls då jag blir så lätt stressad och jag tycker det tar så mycket tid att fixa annan mat..

  56. Slänger i mig lite yoghurt med flingor och sedan en banan :)!

  57. Jag tar lite tofu och med cocktailtomater och vad som annars finns hemma av grönt. Alternativt lite musli

  58. Något onyttigt som choklad eller någon kaka

  59. Fem minuter över…en färdigt smoothie från Brämhults. Släcker törst och mättar fint en stund.

  60. Om jag bara har fem minuter över brukar jag tyvärr falla för frestelsen att äta något onyttigt jag får tag i – kakor, läsk, bröd.. Världens sämsta vana! Hade ju varit bättre men en Naturdiet smoothie kan man ju säga. Håller tummarna för nya vanor! :)

  61. Om jag endast 5 minuter har,
    Och i magen finns ingenting kvar,
    Tar jag gärna något som ger mig energi,
    Annars kan jag lika gärna låta bli,
    En smoothie gjort på banan och blåbär,
    Eller ett äpple jag itu skär,
    Det föredrar jag bäst,
    När magen kurrar som mest.

  62. Jag brukar alltid ha en Power bar, Corny Big i fickan dom är jättegoda och lätta att äta!

  63. Jag brukar ta en skål med vanliljyoghurt och blanda i solrosfrön, pumpafrön och linfrön. Har jag bär i frysen slänger jag i lite blåbär och hallon också. Tokmumsigt!

  64. Hm….väldigt onyttigt, men ack så gott! En riktig kaloribomb! Mosa banan, strö över riklig mängd oboy-pulver och häll på vispgrädde! MUMS!
    Nu förstår ni nog varför jag är i stort behov av den här vinsten ;)

Scrolla till överst på sidan